Compania suedeză Fjällräven (tradus „vulpe polară”) este astăzi un producător legendar de rucsacuri, îmbrăcăminte și alte echipamente outdoor. Rezultatul dezvoltării de lungă durată a mărcii este și tricoul Logo M cu decolteu clasic rotund, care face parte din linia de îmbrăcăminte Övik.
Acest tricou unic este minimalist la prima vedere și așa trebuie să fie – la urma urmei, întregul design scandinav este minimalist. Execuția pur utilitară a acestei piese vestimentare este „distrusă” doar de logo-ul retro pe întreaga piept, pe care marca Fjällräven îl folosește încă din anul 1960.
Îmbrăcămintea mărcii Fjällräven este mai sustenabilă decât orice altă dată. Tricoul Fjällräven Logo M este astfel realizat dintr-o combinație de bumbac organic și poliester reciclat, ceea ce reprezintă cu siguranță un bonus plăcut. Producătorul vorbește despre „sustenabilitate prin durabilitate”. Ceea ce ar trebui să fie un standard pentru produsele de calitate, indiferent de produsul specific.
Combinația de materiale menționată mai sus este ideală pentru utilizarea la tricouri nu doar din punct de vedere al sustenabilității, ci și al funcționalității. În timp ce bumbacul asigură un nivel mai ridicat de confort la purtare, datorită poliesterului inclus, tricoul evacuează mai rapid umezeala de pe corp și se usucă mai repede.
Detalii materialului | 60 % bumbac organic 40 % poliester reciclat |
Specificații suplimentare | Croială clasică, guler rotund, mâneci scurte fără PFAS Ușor Rezistente Bine conduce aburul Uscare rapidă Se poate spăla în mașina de spălat la 40 °C, cu program delicat, nu folosiți balsam de rufe, spălați cu culori similare. Nu curățați chimic, nu albiți, nu uscați în uscător, călcați max la 110 °C |