Compania suedeză Fjällräven (care se traduce ca „vulpe arctică”) este astăzi un producător legendar de rucsacuri, îmbrăcăminte și alte echipamente outdoor. Rezultatul dezvoltării de lungă durată a brandului este și tricoul Logo 1960 M cu decolteu clasic rotund, care face parte din linia de îmbrăcăminte Övik.
Acest tricou unic este minimalist la prima vedere, și așa ar trebui să fie – până la urmă, întregul design scandinav este minimalist. Realizarea pur utilitară a acestei piese de îmbrăcăminte este „perturbată” doar de logo-ul retro de pe partea dreaptă a pieptului, care face trimitere la istoria brandului Fjällräven până în anul 1960.
Îmbrăcămintea brandului Fjällräven este mai sustenabilă ca niciodată. Tricoul Fjällräven Logo 1960 M este realizat dintr-o combinație de bumbac organic și poliester reciclat, ceea ce este cu siguranță un bonus plăcut. Producătorul vorbește despre așa-numita „sustenabilitate prin durabilitate”. Ceea ce ar trebui să fie standard pentru produsele de calitate, indiferent de produsul concret.
Combinația de materiale menționată mai sus este perfectă pentru tricouri, nu doar din perspectiva sustenabilității, ci și din cea a funcționalității. În timp ce bumbacul asigură un nivel mai ridicat de confort la purtare, datorită poliesterului inclus, tricoul elimină mai rapid umezeala de la corp și se usucă mai repede.
Detalii materialului | 60 % bumbac organic 40 % poliester reciclat |
Specificații suplimentare | Croială clasică, decolteu rotund, mâneci scurte Fără PFAS Ușor Durabil Se descurcă bine cu sudoarea Uscare rapidă Se poate spăla în mașina de spălat la 40 °C, cu program delicat, nu folosiți balsam, spălați cu culori similare Nu curăța chimic, nu albii, nu usca în uscător, calcă la max 110 °C. |