Marca Outdoor Research este cunoscută astăzi aproape în întreaga lume, în principal datorită faptului că le oferă clienților săi echipamente de calitate maximă posibilă. În plus, își îmbunătățește constant dezvoltarea, astfel încât să rămână în fruntea domeniului său pentru mult timp.
OUTDOOR RESEARCH este o marcă pentru toți cei care iubesc aventura în natură. Oferă inovație și inspirație tuturor celor care doresc să se bucure de timpul petrecut pe munte și în natură. Dezvoltă echipamente perfect funcționale - frumos de simple și de încredere. În dezvoltarea noilor produse, colaborează cu cei care le folosesc cu adevărat - veți aprecia cum echipamentul brandului OUTDOOR RESEARCH vă ușurează atingerea celor mai îndrăznețe obiective.
În anul 1980, fondatorul mărcii OUTDOOR RESEARCH, Ron Greg - om de știință și alpinist pasionat - s-a aflat într-o situație neplăcută. Într-o expediție în Alaska, colegul și partenerul său de afaceri a suferit degerături severe din cauza unor parazăpezi prost concepute. Atunci, colegul său a avut zăpadă intrată între gheată și parazăpezile sale. După ce prietenul său a fost transportat pentru îngrijiri, Ron a decis să găsească o soluție pentru a evita astfel de situații. El a proiectat parazăpezi funcționale și izolate X-Gaiter. Acesta a fost începutul noii mărci - OUTDOOR RESEARCH, înființată în anul următor.
La început, compania s-a concentrat în principal pe dezvoltarea de mănuși, acoperitori de cap și parazăpezi (suprapantaloni). În 1984, a introdus conceptul revoluționar al mănușilor din GoreTex® cu mănușă interioară călduroasă și cu posibilitatea de fixare la încheietura mâinii. La mijlocul anilor '80, compania a prezentat pălăria Seattle Sombrero™ cu membrană GoreTex®, care de-a lungul anilor a devenit un bestseller absolut.
Compania a continuat să dezvolte accesorii funcționale în domeniul produselor softshell, a dezvoltat, de asemenea, huse impermeabile, o gamă interesantă de îmbrăcăminte tehnică pentru femei Wild Roses și, de exemplu, căciuli și acoperitori de cap cu Windstopper. În anii '90, a devenit furnizor de mănuși și acoperitori de cap pentru soldații americani.
La trecerea dintre milenii, marca acoperă nevoile entuziaștilor outdoor 'de la cap la picioare' - colecția de îmbrăcăminte și accesorii a crescut și este cunoscută de iubitorii de munți din întreaga lume.
În 2003, fondatorul mărcii, Ron, a murit tragic, fiind surprins de o avalanșă împreună cu un coleg în timp ce schia în Columbia Britanică. A fost motorul brandului și chiar în ziua morții sale testa produse noi pentru ski-touring. La câteva luni după, moștenitorii săi vând compania, iar noul proprietar, Dan Nordstrom, originar din Seattle - schior, ciclist și alpinist - continuă tradiția și dezvoltă filosofia brandului: dezvoltarea de echipamente cu adevărat funcționale pentru pasionații activi în condiții de munte. Produsele tradiționale au trecut prin inovații și apare o nouă generație de echipamente cu noile tehnologii încorporate.
În 2003, compania lansează programul LAB RAT - axat pe comunicarea cu clienții. Pe baza a mii de recomandări de la clienți care utilizează echipamentele outdoor, marca OUTDOOR RESEARCH își inovează constant produsele și continuă să adune reacții de la utilizatori - astfel atinge perfecțiunea în acele domenii care sunt importante pentru utilizatori.