Compania „Notch” se ocupă cu producția de pălării și ochelari de soare și și-au propus să creeze cea mai utilizată acoperitoare pentru cap la nivel mondial (adică faimoasa șapcă de baseball) într-o formă și mai bine gândită.
Motto-ul lui Jim Jannard (fondatorul companiei Oakley) este: „Totul în lume poate fi, și în timp va fi, făcut mai bine. Singura întrebare este când și de către cine?“
La compania Notch ne dedicăm producerii celor mai bune și inovatoare pălării din lume și ne-am propus drept obiectiv să facem din această piesă de îmbrăcăminte capilară cel mai utilizat articol la nivel mondial (precum cunoscuta șapcă de baseball) într-o formă mai calitativă și bine gândită decât este deja.
Unul dintre dezavantajele acestei îmbrăcăminți tradiționale este că nu vă permite să purtați simultan o pălărie sau o pereche de ochelari de soare, din cauza interacțiunii dintre cozorocul șepcii și brațele ochelarilor de soare. Astfel că nu puteți purta de multe ori această șapcă în modul în care v-ați dori.
Până în prezent nu a existat o alternativă mai bună pentru a soluționa această problemă și de a permite ochelarilor de soare și șepcii să se potrivească. Am preluat această problemă comună și i-am găsit cea mai practică și atrăgătoare soluție posibilă. Este vorba de tehnologia noastră patentată care elimină eficient interferențele dintre pălăria și ochelarii de soare, datorită celor două decupaje/crestături ingenios amplasate (puteți alege „Standard Notch” și „Terra Notch”), adaptabile tuturor tipurilor standard de ochelari de pe piață.
Această inovație șterge granița dintre funcționalitate și formă. Întrebarea rămasă este: unde începe una și se termină cealaltă?
Este o soluție simplă, curajoasă și eficientă. Războiul dintre pălăria/șapca și ochelarii de soare s-a încheiat.
Paul Cunningham, fondatorul nostru, este un veteran al US Marines și a fost mereu frustrat de pălăriile tradiționale, deoarece îi plăcea să le poarte simultan cu ochelari de soare, dar nu a putut niciodată să le poarte împreună așa cum și-ar fi imaginat. Era mereu forțat să aleagă una sau cealaltă. Notch s-a născut din dorința lui de a soluționa această problemă. Compania este situată în Yuma și are principiul că este mai bine să dai decât să primești. Pentru fiecare pălărie/șapcă pe care o cumperi de la ei, asiguri prin fondul „Children's Hunger” o masă prin partenerul lor.
Indiferent de asta, vă felicităm pentru alegerea noilor pălării de la Notch – bucurați-vă de ele!