Această variantă a fost anterior respinsă. Principala cauză au fost construcțiile de slabă calitate, care provocau probleme de spate. În prezent, totul este diferit, iar rucsacurile de umăr sunt la fel de avantajoase ca și versiunile clasice.

Cel mai probabil, cel mai popular mijloc pentru transportarea obiectelor noastre personale sau nepersonale va fi rucsacul. Vorbim despre excursii, plimbări și așa mai departe. Există într-adevăr multe tipuri și feluri. Cu toate acestea, au ceva în comun, sunt cele două bretele de umăr. GREȘEALĂ! Acest lucru nu mai este valabil de mult timp, astăzi putem avea chiar și rucsaci care au doar o singură bretea. Cu toate că par oarecum neîndemânatici și inutilizabili, contrariul este adevărat. Există o serie de avantaje pe care le vom discuta în următoarele câteva rânduri.

Uităm de trecut

În trecut, rucsacii aveau cu adevărat două bretele. Era convenabil, deoarece se așezau bine pe spate, erau confortabili de purtat și nu aveau probleme. Apoi a apărut era rucsacilor cu o singură bretea. După cum ne amintim bine, nu erau tocmai design-uri funcționale și supermoderne. De la ele ne durea spatele, iar dacă erau mai încărcați, breteaua se înfigea și eram doar frustrați de tot ceea ce numeau - HITUL ANULUI. După cum se știe, nu putem rămâne ancorați în trecut, trebuie să-l depășim și să dăm o șansă noilor oferte. Este incredibil ce au reușit firme precum Maxpedition în acest domeniu. Rucsacii cu o singură bretea oferă acum avantaje despre care nici nu ne-am gândit cu cele clasice.

Suntem curioși

Ce avantaje pot oferi rucsacii cărora le lipsește jumătate din elementul de bază de susținere? Probabil că am fi surprinși, dar nu este o coincidență că încep să fie folosiți în întreaga lume. Un avantaj foarte apreciat este de exemplu posibilitatea accesului la rucsac în timp ce mergem. Mergem, desfacem cureaua de stabilizare și pur și simplu întoarcem rucsacul pe burtă. În această poziție, scoatem busola, harta, gustarea, pur și simplu orice și punem rucsacul înapoi pe spate. Un alt avantaj este schimbarea umerilor. Dacă ne-ar începe să doară umărul din cauza greutății mai mari, pur și simplu schimbăm rucsacul pe celălalt umăr. După cum am realizat poate, acest beneficiu nu se aplică tuturor rucsacilor. În continuare sunt pe piață cei care nu sunt buni, dăunează spatelui și prin urmare nervilor noștri. Cum să-i recunoaștem?

Este suficient?

Practic, ar trebui să fie suficient să ne bazăm pe mărcile de renume care garantează calitatea. Construcțiile clasice, care traversau cu adevărat diagonal umărul către șold, de asemenea nu mai sunt o regulă. De exemplu, putem alege o construcție mult mai dreaptă, care nu trage spre spate, ci ca orice alt rucsac, își transferă greutatea în jos, spre picioare. Dacă dorim să ne asigurăm singuri de calitatea rucsacului, trebuie să avem grijă la bretelele de umăr bine construite. Acestea trebuie să fie mult mai late decât cele clasice pentru a distribui mai bine greutatea. Împreună cu căptușeala lor, se reduce la minim urmele de presiune. După cum se știe bine, acești rucsaci tindeau să fie dezechilibrați spre spate. La fel ca la cele clasice, au și rucsacii cu o singură bretea curele de stabilizare, care îi țin astfel încât să se miște cu corpul și nu independent.

Înțelepciune, mai ales înțelepciune

Când alegem, pe lângă afirmațiile deja menționate, trebuie să fim atenți și la material, compoziția interioară și așa mai departe. Materialul ar trebui să fie nylon în modificările sale (cele mai frecvente sunt 600D și mai mari). Cea mai bună alegere este nylonul balistic 1050D cu finisaj, care garantează o mai bună impermeabilitate și durabilitate. Atenția noastră ar trebui să se concentreze și pe compoziția interioară a rucsacului. Trebuie menționat că rucsacii cu o singură bretea nu sunt destinați drumețiilor lungi. Sunt mai degrabă rucsaci pentru călătorii la muncă sau scurte excursii.

Afișează filtrul produsului
Vezi video:Vezi detaliile produsului
97% de produse în stoc
Garanție de returnare a banilor
Filtru
Disponibilitate
Preț
lei lei
Culoare
Greutate
kg kg
Volum
l l
Material