Marca Under Armour, specializată în îmbrăcăminte sportivă, a luat naștere în 1996 în Statele Unite ale Americii. A fost fondată de Kevin Plank, care la acea vreme avea 23 de ani și era jucător de fotbal american la Universitatea din Maryland. Nu îi plăcea că trebuia să schimbe în mod constant tricoul transpirat pe care îl purta sub echipamentul sportiv. Totuși, a observat că șorturile sale de compresie erau uscate atât în timpul antrenamentelor, cât și în meciuri. Aceasta l-a inspirat să creeze tricouri sportive cu aceleași caracteristici. După absolvirea universității, a dezvoltat primul său prototip de tricou cu aceste funcționalități. Totul a început, așadar, cu un plan simplu de a crea tricouri de înaltă calitate, care să fie de compresiune și, în același timp, să elimine transpirația neplăcută în loc să o absoarbă, tricouri care să ajute corpul să-și regleze temperatura și să îmbunătățească performanța. Mărcile concurente, inclusiv Nike, Adidas și Reebok, au început curând să urmeze pașii lui Plank și să creeze propriile produse cu caracteristici similare.
Noile tehnologii pe care Under Armour a început să le prezinte și-au câștigat și ele renumele. Una dintre cele mai cunoscute este tehnologia ColdGear. Îmbrăcămintea care dispune de această tehnologie este ideală pentru a oferi senzația de uscat, cald și lejeritate. Temperatura adecvată pentru care materialul cu această tehnologie este potrivită este sub treisprezece grade. Această tehnologie este destinată în principal utilizării în medii mai reci. ColdGear reprezintă un material cu două straturi care elimină umezeala departe de corp și vă menține astfel uscat. În același timp, păstrează căldura, ceea ce înseamnă că, chiar și la efort maxim, vă menține la temperatura corectă și, totodată, uscat.