BlueSign®

Producția textilă mai sustenabilă are un standard de aur numit BlueSign. Compania cu acest nume provine din Elveția și a conceput așa-numitul BlueSign Standard, care desemnează produsele cu un impact negativ mai mic asupra mediului decât este obișnuit în industria textilă. Se poate spune că în îmbrăcămintea outdoor, logo-ul BlueSign distinge moda sustenabilă de așa-numita „fast fashion”.

În ultimii ani, cererea globală pentru produse textile crește, dar, din fericire, și conștientizarea consumatorilor care devin din ce în ce mai interesați de modul în care sunt obținute resursele pentru aceste produse și de impactul pe care fiecare articol de îmbrăcăminte îl are asupra mediului.

Atunci când produsele textile sunt etichetate cu logo-ul BlueSign (deci, în cadrul logo-ului, cu litere mici bluesign), aveți siguranța, ca și consumator, că veți obține un produs a cărui producție a avut un impact ecologic redus. În același timp, aceste produse sunt de calitate, funcționale și confortabile. Și, nu în ultimul rând, au un design reușit, ceea ce, totuși, fiecare cumpărător trebuie să decidă singur.

Compania elvețiană BlueSign Technologies colaborează astăzi și cu instituția globală de inspecție și certificare SGS, care promovează standardul bluesign printre producătorii de îmbrăcăminte și alte produse textile, la nivel mondial.

BlueSign Technologies nu se limitează, însă, în timpul procesului de certificare doar la producătorii de îmbrăcăminte și produse textile, ci și la furnizorii de substanțe chimice necesare pentru producție. Compania se asigură că și utilizarea acestor substanțe chimice are un impact negativ cât mai mic posibil asupra mediului. Produsele certificate cu logo-ul bluesign au astfel o amprentă ecologică redusă pe întregul lanț de aprovizionare.


97% de produse în stoc
Garanție de returnare a banilor